Entrevista sobre la disgrafia, amb la grafòloga Maite Jiménez
El programa radiofònic de la Ràdio Municipal de Terrassa «El submarí» va emetre, el 15 de juny del 2015, una entrevista amb la grafòloga Maite Jiménez.