Dins del cicle de «Conferències d’actualitat, salut i benestar», l’Institut Pere Claver organitza la conversa «Addicció a les noves tecnologia. Com prevenir-les i fer-ne un bon ús» amb Jordi Bernabeu (psicòleg i educador), a Cal Muns (c. Gavà, 70-72, Barcelona), el dijous 19 de maig a 2/4 de 7.
Pots trobar més informació clicant AQUÍ.